Chaviaras Kyriacos - Χαβιαρας Κυριακος

Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή, σε γνωρίζω από την όψη που με βία μετράει τη γη.

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Τα Σκοτεινα


Από μικρός θυμάμαι κάθε καλοκαίρι μόλις έκλειναν τα σχολεία ο πατέρας μου o Παντελής μας έστελνε για διακοπές στο χωριο της μητέρας μου Μαρουλας. Εμένα , τον αδελφό μου τον Γιάννη και την μητέρα μας , αργότερα προστέθηκε και στη παρέα και η μικρή μας αδελφή Ολγα.Το χωριό λέγεται ΠΕΡΑ ΠΕΔΙ και βρίσκετε στην Κύπρο στην επαρχία Λεμεσού στην oροσειρά του Τροοδους , κοντά στο ορεινό θέρετρο των Πλατρων.

Το αγαπημένο μου μέρος στο χωριό ήταν τα σκοτεινά ένα μικρο φαράγγι που το διέσχιζε ο Κρυος ποταμός ένας παραπόταμος του Κουρρη ποταμού Άλλοτε δεξιά και άλλοτε αριστερά από το ελικοειδές του ποταμού βρισκόντουσαν τα περιβόλια του χωριού καταπράσινα γεμάτα μηλιές,αχλαδιές,βανιλιες,κορομηλιάς,συκιές,καρυδιές,αμυγδαλιές,κληματαριές [κουζουπες] με λευκά και κόκκινα σταφύλια Τα αγριοβατομουρα άλλα κατακόκκινα και άλλα μαύρα , κατάμαυρα με τα ατέλειωτα αγκάθια τους. Το μέρος όπως σας είπα και προηγούμενος λεγόταν Σκοτεινά γιατί όπως σας είπα ήταν ένα φαράγγι που μόλις γερνει λίγο ο ήλιος εκεί σκοτεινιάζει.

Ετικέτες

1 σχόλια:

Τη 2 Σεπτεμβρίου 2008 στις 1:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger χαβιαρας Κυριακος είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα